Om Kollegiet

 

 

 

 

 

 

 

Aktuelt

Nyt fra administrationen


Har du spørgsmål omkring bolig eller andet - kan du ALTID ringe til os på tlf. 9842 6111.

 

Beboerråd

Kollegiets Beboerråd er som følgende:

 

 

Medlem af beboerrådet
Tobias Birkekær Christiansen
Mysundevej 6, st. lejl. 160
Medlem af beboerrådet
Emil Veggerby
Hånbækvej 34 A, 1. lejl. 26
Medlem af beboerrådet
Emil Stauning
Rømøvej 3, 2. lejl. 330
Medlem af beboerrådet
Jonas Sigsgaard
Rømøvej 3, st. lejl. 121
Medlem af beboerrådet
Benjamin Jakobsen
Rømøvej 3, 3. lejl. 428
Medlem af beboerrådet
Tanja Gaba
Rømøvej 3, 2. lejl. 311
Formand Beboerrådet
Amalie Hauerslev Øgaard
Rømøvej 3, 3. lejl 428

Bestyrelse

Bestyrelsen består af 6 medlemmer.

2 Medlemmer udpeges af Kollegiums beboer. Alle beboerne vil blive til et beboermøde hvor et punkt på dagsorden er valg til bestyrelsen

2 Medlemmer udpeges af Frederikshavn Byråd.

2 Medlemmer udpeget af udannelsesinstituationer.

Dog skal alle medlemmer godkendes af Frederikshavn Byråd.

Bestyrelsesformand
Brian Andersson
Næstformand Bestyrelsen
Klaus Hjulmand
Medlem af bestyrelsen
Soraya Kaka Khan
Medlem af bestyrelsen
Karen Marie Schytter
Medlem af bestyrelsen
Amalie Hauerslev Øgaard
Rømøvej 3, 3. lejl 428
Medlem af bestyrelsen
Emil Veggerby
Hånbækvej 34 A, 1. lejl. 26

Viceværter

Der er 2 viceværter tilknyttet kollegiet. Kontakt en af dem, hvis du har problemer med noget i din bolig, i fælleområderne eller i områderne udenfor.

 

Vicevært
Allan Svendsen
Vicevært
Kasper Danielsen

Døgnvagtordning

Døgnvagtordning - har du brug for akut hjælp udenfor arbejdstiden?

Døgnvagtordning
Udenfor normal arbejdstid – kan du kontakte Vesterports vagtordning (vicevært)
Der er døgnvagtordning, som gælder for alle afdelinger i Boligforeningen Vesterport og Frederikshavn Kollegium, og vagtordningen skal uden for normal arbejdstid sikre, at der kan ske en hurtig indgriben ved driftsforstyrrelser eller skader på beboeres inventar, samt bygninger.


VAGTENS TLF.NR. ER 2788 6848

Vagten kan kontaktes mandag til torsdag fra kl. 15.30 til 7.00, og fredage fra kl. 12.00, samt hele døgnet på lørdage, søndage og helligdage.
Vagtordningen må KUN anvendes, når det er absolut nødvendigt, hvor reparationer ikke kan vente til førstkommende hverdag.

Hermed menes f.eks.
• Sprængte vandrør eller voldsomt utætte rør – IKKE dryppende vandhaner
• Ingen strøm i boligen, husk at skifte sikringer samt kontrol af relæ inden opkald.
• Vinduer samt yderdøre som ikke kan lukkes.
• Stoppet toilet
• Svigt i elevatoren
• Svigt i kaldeanlæg samt ABA anlæg (kun gældende for plejeboliger)
• Svigt i vand- og varmeforsyningen

Ved misbrug eller unødigt udkald vil den pågældende beboer blive faktureret omkostningerne til udkaldet.
Vagten består af 5 til 6 personer, som på skift har vagten, og alle vagter er en del af den faste bemanding i afdelingerne.

Vedtægter

Her kan du læse Frederikshavn Kollegium vedtægter og persondataforordning omkring venteliste

  • 1,30 MB
    Vedtægter 2014.pdf

 

 

 

Indkaldelser og referater fra Beboerrådet

Her kommer indkaldelser og referater fra Beboerrådet

 

  • 87,25 KB
    Indkaldelse 02.12.2021.pdf
  • 483,15 KB
    Indkaldelse 04.11.2021.pdf
  • 43,79 KB
    Indkaldelse 07.10.2021.pdf
  • 133,00 KB
    Referat 04.11.2021.pdf
  • 149,71 KB
    Referat 07.10.2021.pdf
 

Indkaldelser og referater Beboermøder

Her kommer indkaldelser og referater fra det årlige beboermøde.

 

  • 12,00 KB
    Arkiv fra tidligere år
  • 110,61 KB
    2021 16 09 Frederikshavn Kollegium referat 2021.pdf
  • 39,76 KB
    2021 16 09 Indkaldelse til beboermøde 2021.pdf
 

Referater fra Bestyrelsesmøder

Her kommer referater fra bestyrelsesmøder

 

 

  • 65,01 KB
    200420 Referat 20. april 2020.pdf
  • 73,70 KB
    201019 Referat 19. oktober 2020.pdf
  • 75,33 KB
    210322 Referat 22. marts 2021.pdf
  • 24,57 KB
    210419 Referat 19. april 2021.pdf
  • 58,20 KB
    210927 Referat 27. september 2021.pdf